SİTE İÇİ ARAMA

GP01 - Müşteri Odaklı Pazarlama ve Değer Oluşturma

Seminerin Amacı

Günümüzün ortamında rekabetçi kalabilmek için, kuruluşunuzu uzmanlaşmış, yüksek vasıflı profesyoneller ile inşa etmek artık yeterli değil. Kurum Kültürünün oluşması ve kurum içi uyumluluk ve ekip olabilme duygusu Güçlü olmalıdır.

Yüksek performanslı olarak kabul edilmek için, çalışanlar mutlaka iyi bir  iletişim içerisinde olmalı: en yetenekli ve teknik açıdan uzman profesyonellerin bile yi birer uzman iletişimciler, işbirlikçiler, ve liderler olması gerekliliği giderek daha da kritik hale geldi.

Kimler Katılmalı

Satış ve Pazarlama yöneticileri öncelikle olmak üzere , iç müşteri, şirket kültürü, inovasyon ve müşteri memnuniyeti açısından her bölüm çalışanının katılması önerilmektedir. Bu seminer sonunda da anlaşılacaktır ki ; her bir çalışan müşteri memnuniyeti ve değer oluşturmada önemlidir.

Programın İçeriği

21. Yüzyılda İşletme Yönetiminde Müşteri Odaklı Pazarlama İlke ve Stratejileri

21. Yüzyılda İşletmelerde Değişim, Küreselleşme ve Vizyon Geliştirme

21. Yüzyıla Uygun Müşteri Odaklı Kurum Kültürünün Oluşturulması ve Değişim Yönetimi

İşletme Yönetimi Açısından Müşteri Odaklı Pazarlama Fonksiyonu ve Önemli Özellikleri

21. Yüzyılda Rekabet Üstünlüğü Yaratan Yeni Stratejiler ve Müşteri Odaklı Pazarlama Modelleri

İşletmelerde Kısa ve Uzun Dönemli Rekabetçi Pazarlama Planlarının Hazırlanması

Çağdaş Yönetim Teknikleri ile Müşteri Odaklı Pazarlama Yönetimi İlişkisi

Yeni Ekonomiyi Yakalamak İçin Müşteri Odaklı Pazarlamanın Kuralları

Müşteri Değeri Oluşturma ve Değer Temelli Pazarlama Teknikleri

Müşteri Değerini Oluşturmak

Marka Değeri Geliştirmek

Pazarlamada Değer Unsurları ve Müşteri Değer Önerisi

Müşteri Merkezli Organizasyon Yapısı

Değer Temelli Pazarlama Teknikleri

Pazarlama Örnek Vaka İncelemeleri

Şirkete Özel Müşteri Odaklı Çözüm Önerileri ve WORKSHOP

Müşteri Odaklı Pazarlama Eğitimine İlişkin Sonuç ve Öneriler


Eğitim Bilgileri :

Eğitim Tarihi

11-12 Kasım 2019 | Pazartesi-Salı

28-29 Aralık 2019 | Cumartesi-Pazar

Eğitim Yeri

Swissotel The Bosphorus

Ücret

2.890 TL+ KDV

Kayıt için burayı tıklayarak web üzerinden işlemlerinizi yapabilirsiniz

İletişim için : 0212 322 0444 Bu e-Posta adresi istek dışı postalardan korunmaktadır, görüntülüyebilmek için JavaScript etkinleştirilmelidir

Site Mahallesi, Kerim Sokak, No: 27/14 Ümraniye 34760 İstanbul

0212 322 0444 - 0850 302 0433

ife [@] ife.com.tr